HomePortalFAQRegisterLog in
Welcome to ResistanceOnPSP! The best RR community.
To chat, login to the chatbox below.
To check your Resistance stats, or the stats of another player, simply click on the "Stats" tab.
The Store has been opened! Click here to see more info: Store info or click on the menu button! | Current store status: Open!
Please check the news regarding the future of this site here.




Share | 
 

 Rep System Abusers

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
BloodyMeh
2nd Lieutenant
2nd Lieutenant
avatar

Posts : 90
Join date : 2011-04-21

PostSubject: Re: Rep System Abusers   May 7th 2011, 9:13 am

I find Waff the proper abuser of the rep (No offence to waff)
Back to top Go down
.Rayz
Badass 8]
Badass 8]
avatar

Posts : 1031
Join date : 2011-02-24

PostSubject: Re: Rep System Abusers   May 7th 2011, 10:36 am

z-HaunTeR-- wrote:
you"d take the time for that.lol..
Took 2 mins, i try to fo anything to prove my innocence or to prove me right and them wrong. =3

_______________________________
Back to top Go down
http://www.facebook.com/#!/ychervonyy
GoreQuench-
Admin
Admin
avatar

Posts : 1260
Join date : 2010-04-19

PostSubject: Re: Rep System Abusers   May 7th 2011, 11:52 am

Oops for once Ult is right. I put his received votes instead of votes he's given on accident.
Back to top Go down
.Rayz
Badass 8]
Badass 8]
avatar

Posts : 1031
Join date : 2011-02-24

PostSubject: Re: Rep System Abusers   May 7th 2011, 12:51 pm

x-XEndmanX-x__ wrote:
Oops for once Ult is right. I put his received votes instead of votes he's given on accident.
What d'ya mean.. im always right =p Jk.

Okay then.

_______________________________
Back to top Go down
http://www.facebook.com/#!/ychervonyy
iR1SH-ReSiST4NCe
Major
Major
avatar

Posts : 232
Join date : 2011-04-10

PostSubject: Re: Rep System Abusers   May 7th 2011, 1:03 pm

This is all a thing of the past anyway
Back to top Go down
Crucial_X
The Legendary One
The Legendary One
avatar

Posts : 1222
Join date : 2010-06-02

PostSubject: Re: Rep System Abusers   May 7th 2011, 1:12 pm

x-XEndmanX-x__ wrote:
You're just mad that I put you on the list of people that caused the negative rep problem, eh?

You totally need a Fucking Life instead of criticizingly people on this site.
Back to top Go down
RC-blazer
The Hollow One
The Hollow One
avatar

Posts : 2387
Join date : 2009-11-11

PostSubject: Re: Rep System Abusers   May 7th 2011, 1:42 pm

x-DarkCalling-x wrote:
This is all a thing of the past anyway
This.

_______________________________
O.o
/¯/___________________________
| BLARRRGGGGGGHHHHHHH!
\_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Back to top Go down
http://www.youtube.com/user/gamesmaster4ever
+Mr_Waffle
The Mighty Waffle
The Mighty Waffle
avatar

Posts : 1077
Join date : 2010-01-05

PostSubject: Re: Rep System Abusers   May 7th 2011, 1:45 pm

In my defense, ~70% of the posts on this forum are plain stupid.
Back to top Go down
.Rayz
Badass 8]
Badass 8]
avatar

Posts : 1031
Join date : 2011-02-24

PostSubject: Re: Rep System Abusers   May 7th 2011, 2:00 pm

RC-blazer wrote:
x-DarkCalling-x wrote:
This is all a thing of the past anyway
This.
This! :L

And yeah Waffle 70% of the posts are stupid, 29% are the Mods and Admins tellin those ppl to stop posting useless shite, and the 1% are intellegent posts by a handful of ppl like me N you. =p

ha.

_______________________________
Back to top Go down
http://www.facebook.com/#!/ychervonyy
Poisoned
Lead Admin and Founder
Lead Admin and Founder
avatar

Posts : 1431
Join date : 2009-11-05

PostSubject: Re: Rep System Abusers   May 7th 2011, 4:22 pm

Woops. Gore you noob ._.
Notice that I created this site, therefore I was around more to see the stupidity of people. I have not abused the rep system whatsoever, and I rep those deserving posts. Not posts that beg for rep.

_______________________________
I'm Back
Back to top Go down
http://www.resistanceonvita.forummotion.com
FiiVeZ-X-
General
General
avatar

Posts : 402
Join date : 2010-06-23

PostSubject: Re: Rep System Abusers   May 9th 2011, 12:11 am

Sometimes waffle i think u dont deserve u being an admin.You always talk shit dude..if u see some stupid thread or post ignore it dont throw a fit if u need to say something say it to ur self thats what i do lol i dont post back saying this post is shit/crap or w/e u say. there just post ._. chill the fuck out.be more respectful.
Back to top Go down
Tactical-StriX3
COD PWNisher
COD PWNisher
avatar

Posts : 1965
Join date : 2010-03-05

PostSubject: Re: Rep System Abusers   May 9th 2011, 12:30 pm

That made no sense what so ever :L your saying waffle talks shit? You just did in that post there. And you were saying to say whatever, to yourself. Lol, same story xD you were saying outloud that waff shoudn't be an admin instead of to yourself xD lol
Back to top Go down
http://www.youtube.com/kingdxify
BloodyMeh
2nd Lieutenant
2nd Lieutenant
avatar

Posts : 90
Join date : 2011-04-21

PostSubject: Re: Rep System Abusers   May 9th 2011, 1:39 pm

☣Tactical-StriX3☣ wrote:
That made no sense what so ever :L your saying waffle talks shit? You just did in that post there. And you were saying to say whatever, to yourself. Lol, same story xD you were saying outloud that waff shoudn't be an admin instead of to yourself xD lol
bullts right!
Back to top Go down
.Rayz
Badass 8]
Badass 8]
avatar

Posts : 1031
Join date : 2011-02-24

PostSubject: Re: Rep System Abusers   May 9th 2011, 3:03 pm

☣Tactical-StriX3☣ wrote:
That made no sense what so ever :L your saying waffle talks shit? You just did in that post there. And you were saying to say whatever, to yourself. Lol, same story xD you were saying outloud that waff shoudn't be an admin instead of to yourself xD lol
To me, that makes no sense what-so-ever either lol. scratch

=p

_______________________________
Back to top Go down
http://www.facebook.com/#!/ychervonyy
iR1SH-ReSiST4NCe
Major
Major
avatar

Posts : 232
Join date : 2011-04-10

PostSubject: Re: Rep System Abusers   May 9th 2011, 3:43 pm

now for the flaming war -_-
Back to top Go down
Tactical-StriX3
COD PWNisher
COD PWNisher
avatar

Posts : 1965
Join date : 2010-03-05

PostSubject: Re: Rep System Abusers   May 9th 2011, 4:59 pm

DarkRayz- wrote:
☣Tactical-StriX3☣ wrote:
That made no sense what so ever :L your saying waffle talks shit? You just did in that post there. And you were saying to say whatever, to yourself. Lol, same story xD you were saying outloud that waff shoudn't be an admin instead of to yourself xD lol
To me, that makes no sense what-so-ever either lol. scratch

=p
Yeah ;D TEXT 5!
Back to top Go down
http://www.youtube.com/kingdxify
+Mr_Waffle
The Mighty Waffle
The Mighty Waffle
avatar

Posts : 1077
Join date : 2010-01-05

PostSubject: Re: Rep System Abusers   May 9th 2011, 5:47 pm

Let the flaming begin.

_______________________________
Nyan cat left

Nyan cat

Back to top Go down
GoreQuench-
Admin
Admin
avatar

Posts : 1260
Join date : 2010-04-19

PostSubject: Re: Rep System Abusers   May 10th 2011, 12:33 am

Hmm about 600 views in 4 days.. Not bad. Cool
Back to top Go down
U mad?
V.I.P. Member
V.I.P. Member
avatar

Posts : 2286
Join date : 2010-07-29

PostSubject: Re: Rep System Abusers   May 10th 2011, 7:58 am

I'm the number one Cool
Back to top Go down
.Rayz
Badass 8]
Badass 8]
avatar

Posts : 1031
Join date : 2011-02-24

PostSubject: Re: Rep System Abusers   May 10th 2011, 8:12 am

This is going of topic, we've established who the abusers were and they have been named & shamed, and now this thread is going off topic, so consider this thread..
Cool
[/Locked]

_______________________________


Last edited by DarkRayz- on May 10th 2011, 1:03 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
http://www.facebook.com/#!/ychervonyy
Zackcrazy10
Field Marshal
Field Marshal
avatar

Posts : 1733
Join date : 2010-08-04

PostSubject: Re: Rep System Abusers   May 10th 2011, 8:25 am

fail....
Back to top Go down
.Rayz
Badass 8]
Badass 8]
avatar

Posts : 1031
Join date : 2011-02-24

PostSubject: Re: Rep System Abusers   May 10th 2011, 10:16 am

zackcrazy10 wrote:
fail....
You don't say... >.>

Yay my 500th post! Very Happy

_______________________________


Last edited by DarkRayz- on May 10th 2011, 1:05 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
http://www.facebook.com/#!/ychervonyy
Tactical-StriX3
COD PWNisher
COD PWNisher
avatar

Posts : 1965
Join date : 2010-03-05

PostSubject: Re: Rep System Abusers   May 10th 2011, 12:44 pm

YAY! My 1549th post! Someone should lock this. We know who abuses the rep system now. Useless mods and admins -_- lol jk
Back to top Go down
http://www.youtube.com/kingdxify
.Rayz
Badass 8]
Badass 8]
avatar

Posts : 1031
Join date : 2011-02-24

PostSubject: Re: Rep System Abusers   May 10th 2011, 1:07 pm

☣Tactical-StriX3☣ wrote:
YAY! My 1549th post! Someone should lock this. We know who abuses the rep system now. Useless mods and admins -_- lol jk
Exactly what i said. -__-

_______________________________
Back to top Go down
http://www.facebook.com/#!/ychervonyy
Poisoned
Lead Admin and Founder
Lead Admin and Founder
avatar

Posts : 1431
Join date : 2009-11-05

PostSubject: Re: Rep System Abusers   May 10th 2011, 5:23 pm

Closed.

_______________________________
I'm Back
Back to top Go down
http://www.resistanceonvita.forummotion.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Rep System Abusers   

Back to top Go down
 

Rep System Abusers

View previous topic View next topic Back to top 

 Similar topics

-
» Pre-WotLK System Requirements
» Tau Smart Missile System
» SYSTEM-OF-A-DOWN app
» TCI Official Forum Ranking System
» WHAT SYSTEM ARE YOU GETTING BF3 FOR?
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Killzone Mercenary Community Forum :: Welcome :: Customer Service-
Free forum | © phpBB | Free forum support | Contact | Report an abuse | Free forum