HomePortalFAQRegisterLog in
Welcome to ResistanceOnPSP! The best RR community.
To chat, login to the chatbox below.
To check your Resistance stats, or the stats of another player, simply click on the "Stats" tab.
The Store has been opened! Click here to see more info: Store info or click on the menu button! | Current store status: Open!
Please check the news regarding the future of this site here.




Share | 
 

 Welcome To the Resistance Retribution community!

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
AuthorMessage
ST1LL-KiLL4
Major
Major
avatar

Posts : 210
Join date : 2009-11-06

PostSubject: Re: Welcome To the Resistance Retribution community!   November 9th 2009, 5:27 pm

HolyDeer wrote:
brk8 your good at gfx right?
yea
Back to top Go down
budroothedog
Field Marshal
Field Marshal
avatar

Posts : 2170
Join date : 2009-11-05

PostSubject: Re: Welcome To the Resistance Retribution community!   November 9th 2009, 7:39 pm

atv how come im not listed as rr pwner?! im only a master wtf! XD
Back to top Go down
http://www.facebook.com/joshbiggerstaff?ref=profile
g-ace-k
Field Marshal
Field Marshal


Posts : 566
Join date : 2009-11-05

PostSubject: Re: Welcome To the Resistance Retribution community!   November 9th 2009, 9:56 pm

cuz you havent pwned me yet come on its that simple Smile
Back to top Go down
budroothedog
Field Marshal
Field Marshal
avatar

Posts : 2170
Join date : 2009-11-05

PostSubject: Re: Welcome To the Resistance Retribution community!   November 10th 2009, 10:05 am

why do bud gotta pwn u? can i pwn atv? XD
Back to top Go down
http://www.facebook.com/joshbiggerstaff?ref=profile
g-ace-k
Field Marshal
Field Marshal


Posts : 566
Join date : 2009-11-05

PostSubject: Re: Welcome To the Resistance Retribution community!   November 10th 2009, 1:13 pm

atv is to easy to pwn or else everyone would be a resistance pwner Smile
Back to top Go down
budroothedog
Field Marshal
Field Marshal
avatar

Posts : 2170
Join date : 2009-11-05

PostSubject: Re: Welcome To the Resistance Retribution community!   November 10th 2009, 3:28 pm

lol XD
Back to top Go down
http://www.facebook.com/joshbiggerstaff?ref=profile
RC-blazer
The Hollow One
The Hollow One
avatar

Posts : 2387
Join date : 2009-11-11

PostSubject: Re: Welcome To the Resistance Retribution community!   November 11th 2009, 2:18 pm

Sup it's RC-blazer
Back to top Go down
http://www.youtube.com/user/gamesmaster4ever
Poisoned
Lead Admin and Founder
Lead Admin and Founder
avatar

Posts : 1431
Join date : 2009-11-05

PostSubject: Re: Welcome To the Resistance Retribution community!   November 11th 2009, 3:40 pm

Hey nub rc =p
Back to top Go down
http://www.resistanceonvita.forummotion.com
DM4L Shoot2Kill
Co-Founder
Co-Founder
avatar

Posts : 45
Join date : 2009-11-05

PostSubject: Re: Welcome To the Resistance Retribution community!   November 12th 2009, 9:13 pm

Resistance master is better than pwner *cough*
Back to top Go down
http://www.dmclanforum.com
budroothedog
Field Marshal
Field Marshal
avatar

Posts : 2170
Join date : 2009-11-05

PostSubject: Re: Welcome To the Resistance Retribution community!   November 12th 2009, 11:02 pm

Very Happy that means bud owns nub cake
Back to top Go down
http://www.facebook.com/joshbiggerstaff?ref=profile
Poisoned
Lead Admin and Founder
Lead Admin and Founder
avatar

Posts : 1431
Join date : 2009-11-05

PostSubject: Re: Welcome To the Resistance Retribution community!   November 12th 2009, 11:10 pm

rofl nubcake bud
Back to top Go down
http://www.resistanceonvita.forummotion.com
RC-blazer
The Hollow One
The Hollow One
avatar

Posts : 2387
Join date : 2009-11-11

PostSubject: Re: Welcome To the Resistance Retribution community!   November 13th 2009, 6:23 am

DM PoisonedEvil wrote:
Hey nub rc =p
if im a nub, how come im a under dog! lol! Cool
Back to top Go down
http://www.youtube.com/user/gamesmaster4ever
g-ace-k
Field Marshal
Field Marshal


Posts : 566
Join date : 2009-11-05

PostSubject: Re: Welcome To the Resistance Retribution community!   November 13th 2009, 12:03 pm

bud have you looked at that one screenshot... remember when i got 400 points cuz i was doing all the work Razz and would you stop calling me that i can pwn you all day if i wanted to
Back to top Go down
budroothedog
Field Marshal
Field Marshal
avatar

Posts : 2170
Join date : 2009-11-05

PostSubject: Re: Welcome To the Resistance Retribution community!   November 13th 2009, 6:00 pm

i know u cud pwn me but ur da one dat said u wer nub cake lol
Back to top Go down
http://www.facebook.com/joshbiggerstaff?ref=profile
Poisoned
Lead Admin and Founder
Lead Admin and Founder
avatar

Posts : 1431
Join date : 2009-11-05

PostSubject: Re: Welcome To the Resistance Retribution community!   November 13th 2009, 6:17 pm

Lmfao bud just pwnd u verbally/logically
if u want to beat menace,then u have to play a game...lol
Back to top Go down
http://www.resistanceonvita.forummotion.com
g-ace-k
Field Marshal
Field Marshal


Posts : 566
Join date : 2009-11-05

PostSubject: Re: Welcome To the Resistance Retribution community!   November 14th 2009, 12:11 pm

well im afraid that you obviously didnt catch my sarcasm there bud. Really, everyone knows i joke about everything except when i call atv a noob i mean it. Is it that hard to know when im joking or not
Back to top Go down
budroothedog
Field Marshal
Field Marshal
avatar

Posts : 2170
Join date : 2009-11-05

PostSubject: Re: Welcome To the Resistance Retribution community!   November 14th 2009, 4:40 pm

no atv is a noob XD
Back to top Go down
http://www.facebook.com/joshbiggerstaff?ref=profile
RC-blazer
The Hollow One
The Hollow One
avatar

Posts : 2387
Join date : 2009-11-11

PostSubject: Re: Welcome To the Resistance Retribution community!   December 4th 2009, 10:00 pm

budroothedog wrote:
no atv is a noob XD
yea he loses SSSSSSSSSSOOOOOOOOOOOOO much! lolololol

_______________________________
O.o
/¯/___________________________
| BLARRRGGGGGGHHHHHHH!
\_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Back to top Go down
http://www.youtube.com/user/gamesmaster4ever
Poisoned
Lead Admin and Founder
Lead Admin and Founder
avatar

Posts : 1431
Join date : 2009-11-05

PostSubject: Re: Welcome To the Resistance Retribution community!   December 5th 2009, 12:10 am

rofl im a noob dat pwns bud,rc,and ace =o
Back to top Go down
http://www.resistanceonvita.forummotion.com
g-ace-k
Field Marshal
Field Marshal


Posts : 566
Join date : 2009-11-05

PostSubject: Re: Welcome To the Resistance Retribution community!   December 5th 2009, 4:34 am

yeah...keep dreaming
Back to top Go down
RC-blazer
The Hollow One
The Hollow One
avatar

Posts : 2387
Join date : 2009-11-11

PostSubject: Re: Welcome To the Resistance Retribution community!   December 5th 2009, 5:41 am

DM PoisonedEvil wrote:
rofl im a noob dat pwns bud,rc,and ace =o
only because i'm a bit rusty!!

_______________________________
O.o
/¯/___________________________
| BLARRRGGGGGGHHHHHHH!
\_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Back to top Go down
http://www.youtube.com/user/gamesmaster4ever
budroothedog
Field Marshal
Field Marshal
avatar

Posts : 2170
Join date : 2009-11-05

PostSubject: Re: Welcome To the Resistance Retribution community!   December 5th 2009, 3:35 pm

u can pwn rc and ace but never shall u pwn bud!
Back to top Go down
http://www.facebook.com/joshbiggerstaff?ref=profile
RC-blazer
The Hollow One
The Hollow One
avatar

Posts : 2387
Join date : 2009-11-11

PostSubject: Re: Welcome To the Resistance Retribution community!   December 5th 2009, 9:11 pm

budroothedog wrote:
u can pwn rc and ace but never shall u pwn bud!
only while i'm still rusty, just wait till I get back in to it!!! Twisted Evil

_______________________________
O.o
/¯/___________________________
| BLARRRGGGGGGHHHHHHH!
\_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Back to top Go down
http://www.youtube.com/user/gamesmaster4ever
budroothedog
Field Marshal
Field Marshal
avatar

Posts : 2170
Join date : 2009-11-05

PostSubject: Re: Welcome To the Resistance Retribution community!   December 5th 2009, 10:00 pm

no atv can still pwn yall just not bud XD
Back to top Go down
http://www.facebook.com/joshbiggerstaff?ref=profile
RC-blazer
The Hollow One
The Hollow One
avatar

Posts : 2387
Join date : 2009-11-11

PostSubject: Re: Welcome To the Resistance Retribution community!   December 6th 2009, 8:42 am

budroothedog wrote:
no atv can still pwn yall just not bud XD

_______________________________
O.o
/¯/___________________________
| BLARRRGGGGGGHHHHHHH!
\_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Back to top Go down
http://www.youtube.com/user/gamesmaster4ever
Sponsored content




PostSubject: Re: Welcome To the Resistance Retribution community!   

Back to top Go down
 

Welcome To the Resistance Retribution community!

View previous topic View next topic Back to top 

 Similar topics

-
» Retribution.....
» British Elite Mercenaries gaming community needs GoW players
» blacklight retribution
» [Clan] MyBrute Community http://mybrute.forumotion.com
» Blacklight Retribution
Page 2 of 5Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Killzone Mercenary Community Forum :: Welcome :: Introductions-
Free forum | © phpBB | Free forum support | Contact | Report an abuse | Create a forum on Forumotion